Mijn Series +

F Is for Family - Seizoen 4 (2020)

Animatie / Komedie

ontwikkeld door Bill Burr en Michael Price
met de stemmen van Bill Burr, Laura Dern en Justin Long

De Murphy familie neemt ons mee terug naar de jaren 70 toen kinderen nog vrij opgevoed werden, het bier rijkelijk stroomde, de man heer en meester was over de tv, je je kind een klap kon verkopen, binnen mocht roken en een pistool mee mocht nemen naar een vliegveld. Frank Murphy droomde er altijd van piloot te worden maar werkt nu als bagage-afhandelaar op een vliegveld en voedt samen met zijn vrouw drie kinderen op. Iets wat niet meevalt.

1. Father Confessor
  7. R Is for Rosie
  8. Murphy and Son
  9. Land Ho!
  10. Baby, Baby, Baby

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.