Mijn Series +

Costa! - Seizoen 1 (2001)

Alternatieve titel: Costa!: De TV Serie

Nederland
Komedie / Romantiek

ontwikkeld door Johan Nijenhuis
met John Wijdenbosch, Froukje de Both en Kürt Rogiers

Costa! volgt de levens van de proppers van een van de beste clubs in Salou. Janet trok in bij de proppers, zodat haar vriend Rens, een oud-propper van de Costa!, examens kon doen. Gedurende de serie komen verschillende maatschappelijke problemen aan bod, zoals vriendschap, romantische relaties, geaardheid, verkrachting, alcohol, drugs en zwangerschap.

1. Zwoele Nachten met een Spaanse Vriendin
  7. Zwoele Nachten en Stripteasepillen
  8. Zwoele Nachten, Betaalde Liefde
  9. Zwoele Nachten voor een Sprookjespaar
  10. Zwoele Nachten, Ware Liefde
Ik heb me ondanks alle negatieve tijd kostelijk vermaakt met deze serie.

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)

avatar van The Oceanic Six
Enige fraaie aan deze reeks was het loeren naar de kontjes en tieten van Katja, Georgina en Sylvie. Of was dat alleen in de film? Die was ieder geval vreselijk slecht, maar die meiden waren
Heb de serie geloof ik nooit gezien.

avatar van jarno1975
jarno1975 (moderator)
Vanaf 1 maart te zien op Netflix.