Mijn Series +

Dick Turpin - Seizoen 4 (1982)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Avontuur

ontwikkeld door Richard Carpenter, Paul Knight en Sydney Cole
met Richard O'Sullivan, Michael Deeks en Christopher Benjamin

Het is 1739 en Dick Turpin, een beruchte struikrover, keert terug naar Engeland na drie jaar in het Britse leger in het buitenland te hebben gediend. De ouders van Dick zijn door Sir John Glutton, een rijke landeigenaar, uit huis gehaald en van de honger gestorven. Turpin besluit om samen met Swiftnick zijn ouders te wreken door de rijken en in het bijzonder Glutton te bestelen. Beide mannen storten zich nu als struikrovers op de rijken en geven veel van hun buit aan de armen. Ze worden hier razend populair mee bij het volk. Helaas kunnen ze niet op hun lauweren rusten, aangezien kapitein Spiker en zijn mannen een genadeloze achtervolging inzetten.

1. Sentence of Death: Part 1
  2. Sentence of Death: Part 2
  3. The Godmother
  4. The Secret Folk
  5. The King's Shilling
  6. The Hanging

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.