Mijn Series +

Emerald City - Seizoen 1 (2017)

Fantasy

ontwikkeld door Matthew Arnold
met Adria Arjona, Gerran Howell en Vincent D'Onofrio

In een mum van tijd worden de twintigjarige Dorothy Gale en een K9 -politiehond weggeveegd door een tornado ver verwijderd van hun eigen wereld. Naar een mystiek land waar een almachtige heerser regeert over één koninkrijk. Waar magie verboden is en waar zowel de toorn van een heksenketel als ook een dreigende ramp veroorzaakt door een mythische macht moet worden getrotseerd. Een episch, romantisch en fantasierijk verhaal van een jonge vrouw en de zoektocht naar haar identiteit en haar ware krachten, zelfs als ze vecht om een verdeelde wereld bij elkaar te brengen.

1. The Beast Forever
  8. Lions in Winter
  9. The Villain That's Become
  10. No Place Like Home
avatar van DonOswaldo
Ben niet zo thuis in de wizard of oz-verhalen maar dit is vooralsnog best vermakelijk, doch soms wat verwarrend. Violence lijken ze in ieder geval niet te schuwen. Benieuwd naar de komende aflevering(en).

avatar van DonOswaldo
Wow, dat einde van ep 3, leek haar ook weinig te doen. Stank voor dank.