Mijn Series +

Misdaad / Drama
Miniserie, 349 minuten

ontwikkeld door Bill Gallagher
met Indira Varma, Robert Glenister en Neil Stuke

Als een vrouw gruwelijk vermoord wordt in een speeltuin, worden de rechercheurs in hun klopjacht op de dader dieper en dieper in een duistere samenzwering meegesleurd. Agent Bobby Day ontvangt anonieme pakketten met aanwijzingen, verzonden door de "Ghost Detective".

1. Aflevering 1
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
avatar van Bottleneck
Prima serie om eens mee te pikken, met een onderhoudend mysterie. Niet groots en verbazingwekkend, maar voldoende om geboeid te blijven.

Het acteerwerk is wisselvallig; bijvoorbeeld de oudere mannelijke detective doet het goed, z'n Duitse vrouwelijke collega daarentegen.. ai.

Verder een degelijke crime-serie die op momenten luchtig is, zoals het plattelandssfeertje van Midsomer Murders, maar soms ook redelijk spannend. Een combi die niet helemaal geslaagd aanvoelt, maar vooruit.

avatar van Robbie.T.
Meh... matige show die iets te vaak lollig wil zijn. Het acteerwerk van de Duitse cast is werkelijk abominabel slecht en je krijgt het gevoel dat de Britse acteurs zich ook niet helemaal op hun gemak voelen wanneer ze een zoveelste geforceerde grap moeten maken.

Wanneer de show zich in de serieuze segmenten bevindt, is het echt stukken beter en gaat het ook wat vlotter. Al met al niet meer dan een matig tussendoortje.

hollandgermany
Ik zit nu in aflevering 3 en ik geloof niet dat de moeder van die gast liegt. Ik geloof dat er echt geen dokter/detective in de kamer was en dat die gast de boel bij elkaar liegt, er zijn nogal wat aanwijzingen hiervoor. Ik hoop dat ik het mis heb maar ik ben bang van niet. Logischerwijs betekent dit dat die blonde madam en de jonge gast de dader zijn. Ben benieuwd.

avatar van AniSter
Een van de betere misdaadseries die ik heb gezien. Ok, er lopen een paar malloten in rond, maar vond het rode draad verhaal spannend genoeg om de hele reeks uit te zitten. Heb me er beter mee geamuseerd dan met menige misdaad speelfilm.

avatar van DjFrankie
Geen topper wel leuk. Speelt zich af in 2 landen en volop drama met de hoofdrol spelers.