Mijn Series +

Flight of the Conchords - Seizoen 1 (2007)

Komedie / Muziek

ontwikkeld door Bret McKenzie, Jemaine Clement en James Bobin
met Bret McKenzie, Jemaine Clement en Rhys Darby

De muzikanten Bret en Jemaine, beter bekend als Flight of the Conchords, zijn door de ambassadeur uitgekozen om de Nieuw-Zeelandse cultuur te gaan vertegenwoordigen in New York. Hun band wil echter niet meteen aanslaan en aantrekkelijke groupies blijven uit. Met de hulp van hun manager, Murray, en hun vriend, Dave, zullen ze zich moeten proberen aan te passen aan de New Yorkse muziek- en dating-scene.

1. Sally
  10. New Fans
  11. The Actor
  12. The Third Conchord
avatar van Pinguin#13
eerste aflevering: heerlijk, vooral die onnozele robotsong. Tweede aflevering: al een pak minder leuk. Komt goed, hoop ik.

avatar van Ted Kerkjes
Pinguin#13 schreef:
En? Hoe vond je de rest?
Ik vind het zelf een wat wisselvallige serie (met name het tweede seizoen), maar toch heeft het overall wel een fijne schwung.

avatar van Pinguin#13
tja, de robotsong blijft nog altijd het hoogtepunt. I like the guys, en Jemaine moet niet veel doen, want zijn blik is sowieso grappig… maar soms te weinig liedjes, want die zijn wel grappig… maar ik betrap mezelf erop dat ik zit te wachten van 'komaan, jongens, droog zijn is niet genoeg… vertel nog eens een grap.' … dan maar terug geswitcht naar Modern Family waar ik moet lachen voor ik er eg in heb en af en toe uit een deuk gehaald moet worden… toch het mlinste dat je van een komisch programma mag verwachten.
deze gaat even op het schap.