Mijn Series +

I Live with Models - Seizoen 1 (2015)

Verenigd Koninkrijk

ontwikkeld door Jon Foster en James Lamont
met David Hoffman, Brianne Howey en Rebecca Reid

Wanneer de alledaagse Tommy ontdekt wordt als handmodel, belandt hij in een 'droomleven' met drie jonge modellen in een appartement in Miami. Zijn nieuwe carrière als handmodel gaat hem prima af, omgaan met zijn nieuwe huisgenoten is echter een ander verhaal.

1. The Hand Model
  6. Editor
  7. Anna the Agent
  8. Hurricane Party
avatar van Robbie.T.
Het is dat er niet in de min gestemd kan worden......
Draak van een serie die totaal niet grappig, leuk, prettig of wat dan ook is. Een lange grote cringe, en niet op een goede manier. Ik heb deze serie dan ook toegevoegd als waarschuwing: bespaar je deze ellende en kijk wat leuks

avatar van ZAP!
Ik heb er maar stukjes van gezien, dus stemmen en aanvinken zit er niet in, maar toch volledig eens met bovenstaande.