Mijn Series +

Danny Phantom - Seizoen 1 (2004-2005)

Animatie / Actie

ontwikkeld door Steve Marmel en Butch Hartman
met David Kaufman, Rickey D'Shon Collins en Grey Griffin

Danny Phantom, een verlegen jongen van veertien jaar. Zijn ouders zijn spookjagers. Op een dag nadat zijn ouders een spookportaal in elkaar hadden gezet, die toegang biedt tot de spookzone, haalde zijn vriendin Sam hem over het portaal in te gaan. Terwijl Danny in het portaal stond en op een knop drukte ging deze aan en werd zijn DNA vermengd met spoken-DNA (Ectoplasma), waardoor Danny een halfspook is geworden en verschillende krachten kreeg. Hij kan wisselen tussen Danny Fenton (mens) en Danny Phantom (spook). Hij gebruikt zijn krachten voornamelijk om spoken te bestrijden. Zijn grootste vijand is een ander halfspook genaamd Vlad.

1. Mystery Meat
  17. Maternal Instinct
  18. Life Lessons
  19. The Million Dollar Ghost
  20. Control Freaks

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.