Mijn Series +

Documentaire / Actie
Miniserie, 440 minuten

ontwikkeld door Roma Downey en Mark Burnett
met Diogo Morgado , en de stemmen van Keith David en Robert Powell

The Bible is een historische minireeks van 10 afleveringen die onze nieuwe generaties op een zinvolle en verfrissende manier een overzicht geeft van de bekende en minder bekende verhalen uit het Heilige Schrift. The Bible is van een verbluffende omvang en een adembenemend hoog niveau met sterke prestaties, exotische decors en oogverblindende visuele effecten die de aangrijpende verhalen van geloof en moed op een spectaculaire manier tot leven brengen, van Genesis tot de Apocalyps met onder andere Adam en Eva, Noach en zijn Ark, de geboorte van Abrahams zoon Isaak, Mozes die de Rode Zee splijt, David en Goliat, Simson en Delila, de zwangerschap van Maria en geboorte van Jezus, de kruisiging van Jezus en de verkondiging van Jezus’ boodschap door zijn apostelen.

1. In the Beginning
  7. Mission
  8. Betrayal
  9. Passion
  10. Courage

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.