• 10.943 nieuwsartikelen

Ontwikkeld door: Carlos Portela

Met: Miguel Bernardeau, Renata Notni en Dalia Xiuhcoatl

Oorsprong: Spanje

Datum van release: vrijdag 19 januari 2024

Eerst uitgezonden op: Amazon Prime Video (Spanje)

• Videoland Bekijk seizoen 1 via Videoland
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot Zorro

Iedereen verwacht in 1834 Californië onder controle te krijgen: de oude kolonisatoren, de nieuw geïnstalleerde regering die hunkert naar steun uit Mexico nadat ze de Spaanse kroon hebben gediend, Russische oligarchen, de Fransen die hun controle over dit rijke gebied niet willen opgeven, en de nieuw gevormde Verenigde Staten van Amerika. De slachtoffers van deze strijd zijn altijd dezelfde: de inheemse Indianen, de Mexicaanse arbeiders, en de immigranten van elk ras en afkomst die op zoek waren naar kansen. Hun laatste hoop is een duizendjarige held die de vrede in hun wereld heeft bewaard en nu is gereïncarneerd in de jonge Diego de la Vega.

Afleveringen Seizoen 1 (2024)

1. 1. El Elegido

19 januari 2024 (57 minuten)

2. 2. Herencia

19 januari 2024 (46 minuten)

3. 3. La Apuesta

19 januari 2024 (46 minuten)

4. 4. La Venganza

19 januari 2024 (50 minuten)

5. 5. La Ejecución

19 januari 2024 (44 minuten)

6. 6. Juego de Máscaras

19 januari 2024 (48 minuten)

7. 7. El Mito

19 januari 2024 (51 minuten)

8. 8. La Boda

19 januari 2024 (49 minuten)

9. 9. Desenmascarados

19 januari 2024 (47 minuten)

10. 10. Baile de Máscaras para Tres Funerales

19 januari 2024 (45 minuten)

avatar van Gs206

Gs206

Enig idee wanneer dit in België te kijken is op Prime

Ik ben een echte zorro fan

avatar van wwelover

wwelover

Per toeval op gekomen door proefmaand Videoland. Zorro blijft mijn favoriete karakter en de Disney serie uit de jaren 50 is ongeëvenaard.

Deze serie is vooral een teleurstelling. Het voelt zo goedkoop allemaal. Zelden zo'n lelijk belichte serie gezien. Acteurs zijn ok, met uitzondering van de 'Amerikanen', bijna komisch zo slecht. Beetje zoals met Squid Game. Op een paar ok momenten na slaan ze vooral de plank steeds mis. Je mist de mooie kostuums, productie design en indrukwekkende zwaard gevechten.