Mijn Series +

One Tree Hill - Seizoen 4 (2006-2007)

ontwikkeld door Mark Schwahn
met James Lafferty, Chad Michael Murray en Bethany Joy Lenz

Naast hun liefde voor basketbal hebben Lucas en Nathan Scott niets gemeen, behalve het geheim dat ze beiden dezelfde vader hebben: Dan Scott. Nathan is arrogant, overmoedig en de ster van het basketbalteam op de middelbare school. Hij komt uit een van de rijkste families in de stad. Lucas, komt echter uit een lagere klasse en is een stille jongen. Hij woont alleen met zijn moeder en dat maakt het leven niet altijd gemakkelijk. Tot nu toe heeft Dan Scott het voor elkaar gekregen om zijn zoons van elkaar gescheiden te houden, maar dat verandert allemaal wanneer Lucas wordt geselecteerd door Whitey Durham, de coach van het basketbalteam. Hun strijd wordt alleen maar groter wanneer Nathan erachter komt dat Lucas zijn zinnen heeft gezet op Peyton Sawyer, Nathan's vriendin.

1. The Same Deep Water as You
  2. Things I Forgot at Birth
  3. Good News for People Who Love Bad News
  4. Can't Stop This Thing We've Started
  5. I Love You But I've Chosen Darkness
  6. Where Did You Sleep Last Night?
  7. All These Things That I've Done
  18. The Runaway Found
  19. Ashes of Dreams You Let Die
  20. The Birth and Death of the Day
  21. All of a Sudden I Miss Everyone

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.