Mijn Series +

The Cosby Show - Seizoen 1 (1984-1985)

Komedie / Familie

ontwikkeld door Bill Cosby, Michael J. Leeson en Ed. Weinberger
met Bill Cosby, Phylicia Rashad en Keshia Knight Pulliam

De show draait om het leven van de familie Huxtable, een middenklasse Afro-Amerikaanse familie die woont in Brooklyn Heights, New York. Hoofd van het gezin is Heathcliff "Cliff" Huxtable, een arts. Hij is getrouwd met Clair, een advocate. Samen hebben ze vijf kinderen: Sondra Huxtable-Tibideaux, Denise Huxtable-Kendall, Theo Huxtable, Vanessa Huxtable en de kleine Rudy Huxtable.

1. Pilot
  22. Slumber Party
  23. Mr. Quiet
  24. Cliff's Birthday
avatar van locutus
Leuke serie, maar na de onthullingen over Bill Cosby kijk ik hier toch met iets andere ogen naar.

avatar van Kos
Kos
Toch 1 van de beste sitcoms ooit.

avatar van The Oceanic Six
locutus schreef:

Go Up to Bed! - YouTube

Die man heeft er wel voor gezorgd dat geen zender ooit deze show nog in de rerun zal zetten.

Vond het sowieso maar een saaie serie, daar niet van.

jakkepoes
Soms hilarisch, soms heel flauw.

Redelijk veel afleveringen van gezien. Was een aardige serie.