Mijn Series +

Scream Queens - Seizoen 1 (2015)

Komedie / Horror

ontwikkeld door Ian Brennan, Brad Falchuk en Ryan Murphy
met Emma Roberts, Skyler Samuels en Lea Michele

Semi-anthologieserie bestaande uit verschillende verhalen. In het eerste verhaal staat de studentenclub Kappa Kappa Tau van de Wallace University centraal. Er wordt een 20 jaar oud moordmysterie opgerakeld als de Rode Duivel seriemoordenaar weer verschijnt. Deze seriemoordenaar maakt de vrouwen tot doelwit.

1. Pilot
  11. Black Friday
  12. Dorkus
  13. The Final Girl(s)
avatar van AOVV
Best een leuke reeks van de makers van American Horror Story en Glee. De humor is niet altijd even geslaagd, maar ik heb me toch geamuseerd met deze serie, die niet al te serieus genomen hoeft te worden. Gewoon vermaak.

3 sterren