• 8.303.601 stemmen

Speelduur: 4 uur en 20 minuten

Ontwikkeld door: Stephen Williams, Kevin Hart en Eric Newman

Met: Kevin Hart, Wesley Snipes en Theo Rossi

Datum van release: woensdag 24 november 2021

Eerst uitgezonden op: Netflix (Nederland)

• Netflix Bekijk seizoen 1 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Plot True Story

De beroemde comedian Kid is op tournee. Tijdens deze reis door het land doet hij de plaats aan waar hij opgegroeid is, alwaar hij zijn oudere broer Carlton ontmoet. Kid gaat een nacht op stop met Carlton in Philadelphia. De dag erna blijkt dat deze nacht niet alleen het succes van Kid in gevaar kan brengen, maar alles wat hij tot nu toe in zijn leven opgebouwd heeft.

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. 1. Chapter 1: The King of Comedy

24 november 2021 (59 minuten)

2. 2. Chapter 2: Greek Takeout

24 november 2021 (33 minuten)

3. 3. Chapter 3: Victory Lap

24 november 2021 (34 minuten)

4. 4. Chapter 4: We Should Be Together Too

24 november 2021 (32 minuten)

5. 5. Chapter 5: Hard Feelings

24 november 2021 (37 minuten)

6. 6. Chapter 6: The Things You Do for Family

24 november 2021 (28 minuten)

7. 7. Chapter 7: ...Like Cain Did Abel

24 november 2021 (37 minuten)

avatar van mikey

mikey

superkomiek Hart (hier the kid genaamd vanwege zijn lengte) zit weer eens in een neerwaartse spiraal dat al snel op een nachtmerrie begint te lijken wanneer een chickie dood in zijn hotelbed wordt gevonden, door zijn eigen broer n.b, die op zijn beurt weer een Griekse gangster inschakelt om het lijk te dumpen. Wanneer je denkt dat het ene probleem verholpen is, dan dient de volgende zich weer aan ....... tot de chaos kompleet is. Film/serie staat bol van onwaarschijnlijkheden, toevalligheden en extreem dom gedrag van The Kid waardoor het af en toe lacherig wordt. Zo heb je de (DE) plottwist in de een na laatste afl. die je natuurlijk al wist in afl. 1, (maar als kijker weer vergeten was). Hart speelt onbehoorlijk, maar Zane en Snipes zijn dolletjes. Beste scene gaat over Snipes die Hart, geheel terecht overigens, wat klappen geeft,

avatar van Septua

Septua

Vermakelijk. Maar Kevin Hart zijn acteerprestaties en het schrijfwerk zijn zeer ondermaats. Wesley Snipes en Theo Rossi daarentegen hebben mij zeer verrast! Leuke rollen, vooral Theo Rossi laat zien wat hij in huis heeft. Vooral na zijn matige rol in Luke Cage dacht ik dat hij zeer beperkt was, gelukkig bewijst hij hier het tegendeel.