ad
  • 8.180.259 stemmen

Swanenburg - Seizoen 1 (2021)

Show titel: Swanenburg

IMDb beoordeling: 7,1 (55)

Seizoenen: 1 seizoen

Eerst uitgezonden op: NPO Start (Nederland)

• Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Over Swanenburg

Wanneer pater familias Jack Praal geconfronteerd wordt met zijn grootste angst doordat zijn jongste zoon Dirk in verband wordt gebracht met de dood van een vrouw, raakt de familie verstrikt in een web van intriges en verraad. De familieleden zetten hun eigen belangen opzij om alles te redden. Maar niet iedereen speelt een eerlijk spel, wat lijkt te resulteren in de onvermijdelijke ondergang van de eens zo hechte familie Praal.

Afleveringen Seizoen 1 (2021)

1. Aflevering 1

De familie Praal heeft weinig tegenwind gekend in het leven. Zoals in elke familie spelen de gebruikelijke ups-and-downs, maar dat staat hun onvoorwaardelijke liefde en loyaliteit voor elkaar nooit in de weg. Tot blijkt dat er een gevaarlijk spel gespeeld wordt. Hoe ver ga je voor je familie als blijkt dat je familie je verraadt?

2. Aflevering 2

19. Aflevering 19

20. Aflevering 20

avatar van hatebreeder

hatebreeder

De eerste 2 afleveringen vond ik nog niet heel bijzonder, maar vanaf aflevering 3 lijkt het dan toch wat interessanter te gaan worden.

avatar van brief encounter

brief encounter

Slecht en vage verhaallijn. Kinderachtige dialogen. Heel erg eigenlijk. Zware onvoldoende

avatar van Toontje G

Toontje G

Heb nu 4 afleveringen gezien maar zo geweldig vindt ik het niet.

avatar van hdehoon

hdehoon

Ik vind de serie steeds interessanter worden. Voor Nederlandse begrippen wordt er goed geacteerd (behalve de ex van Benno, die is niet te verstaan) en het verhaal zit op ingenieuze wijze in elkaar. Telkens worden 4 afleveringen aan een personage gewijd, steeds hetzelfde verhaal vanuit het perspectief van dat personage. Het werkt heel goed. Het is spannend en onderhoudend, ik kijk telkens uit naar de volgende aflevering. Ik vind deze serie bv. veel boeiender dan dat langdradige Penoza waar iedereen zo hoog over opgeeft.

avatar van hatebreeder

hatebreeder

Ik vind de serie ook steeds beter worden. Kijk er tot nu toe elke dag met plezier naar.