ad
  • 8.143.495 stemmen

Haunted - Seizoen 3 (2021)

Show titel: Haunted

Seizoenen: 3 seizoenen

Afleveringen: 6

Datum van release: vrijdag 14 mei 2021

• Netflix Bekijk seizoen 3 via Netflix
  • Google Play Niet beschikbaar op Ziggo

Haunted

Afleveringen Seizoen 3 (2021)

1. 1. In the Pines

Een jong stel ontdekt een verborgen kamer in hun afgelegen hutje. Onbedoeld bevrijden ze een kwaadaardig wezen dat hen aanvalt.

2. 2. Haunted by Henry

Een moeder en haar kinderen verhuizen naar het oude huis van een 19e-eeuwse mijnbouwmagnaat. Daar beleven ze beangstigende gebeurtenissen.

3. 3. Gift of Evil

Een gegraveerde speeldoos met een spookachtige melodie brengt een eenzame tiener in verbinding met de geest van een meisje dat is teruggekeerd uit haar waterige graf.

4. 4. The Witch behind the Wall

Een broer en zus worden op de huid gezeten door gewelddadige geesten. Ze ontdekken dat hun onaardige buurvrouw een opvallend nauwkeurig model van hun huis heeft gebouwd.

5. 5. Demon Cat

In een huis vol eigenaardig gejank en gesis jaagt een demonisch, katachtig wezen mensen de stuipen op het lijf.

6. 6. Sins of My Father

Als jongen zag hij hoe zijn vader krankzinnig werd. Nu worstelt hij als student aan een topuniversiteit met vergelijkbare gedachten.

avatar van Esteban

Esteban

Voor wie dit kijkt, er is ook de spin-off serie "Haunted: Latin America". (nog niet in database alhier)

avatar van Bubblez

Bubblez

Afl. 1 In The Pines 3.5

Erg donker in z’n geheel, maar lekker creepy. Een beetje onaf, ik wilde graag horen wat er met het huis en Hannah is gebeurd daarna.

Afl 2 Haunted by Henry 3.5

Typisch spookhuis-verhaal, al hebben inwoners van de betreffende plaats zelf nog nooit van dit huis of verhaal gehoord (na online research)

Afl. 3 Gift of Evil 3.0

Wederom onaf, je eindigt met vragen, en dat voelt vervelend. Verder wederom erg donkere scènes.

Afl. 4 The Witch behind the Wall 2.5

Heksentaferelen, ik werd er niet warm van.

Afl. 5 Demon Cat 3.5

Enige aflevering die voor mij gevoel níet met een cliffhanger eindigt, al is het abrupt.

Afl. 6 Sins of My Father 2.5

Tja, naar het einde toe steeds minder geloofwaardig.

Conclusie: de afleveringen zijn erg gedramatiseerd, dat is alleen al duidelijk aan de openingsscènes die een soort inleiding moeten zijn. Ik had persoonlijk de gesprekken met de betrokkenen liever wat langer aangehoord en willen weten hoe de situatie nú is, want steeds wanneer ik daarop zat te wachten, eindigde de aflevering abrupt, meestal met een soort cliffhanger. Keer op keer anticlimactisch wat mij betreft.