Mijn Series +

Hamilton's Pharmacopeia - Seizoen 3 (2021)

Documentaire

ontwikkeld door Hamilton Morris
met Hamilton Morris

In dit derde seizoen gaat Hamilton Morris gewoon verder op onderzoek naar de door hem zo geliefde psychedelische drugs. Ook dit keer gaat hij de hele wereld over om kenners, makers en gebruikers te ontmoeten. Zo komt hij onder andere terecht in Argentinië en Centraal-Afrika.

1. Synthetic Toad Venom Machine
  2. A Positive Methamphetamine Story
  3. Xenon: The Perfect Anesthetic?
  4. Synethetic Ibogaine-Natural Tramadol
  5. Bufotenine: In Search of Hataj
  6. Ultra LSD

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.