Mijn Series +

Hamilton's Pharmacopeia - Seizoen 2 (2017-2018)

1 stem

Documentaire

ontwikkeld door Hamilton Morris
met Hamilton Morris

In dit tweede seizoen gaat Hamilton Morris gewoon verder op onderzoek naar de door hem zo geliefde psychedelische drugs. Ook dit keer gaat hij de hele wereld over om kenners, makers en gebruikers te ontmoeten. Zo komt hij onder andere terecht in Thailand en Mexico voor de aloude peyote plant, wil hij meer weten over de psychedelische pad en reist hij af naar India waar ketamine fabrieksmatig gemaakt wordt.

1. The Psychedelic Toad
  6. A Clandestine Chemist's Tale
  7. A Fungal Fairy Tale
  8. The Cactus Apprentice
avatar van ZAP!
Ook hier nog maar 2 eps van gezien, maar ik deel lekker meteen 5 sterren uit. Hopen dat dit nog op blu-ray zal verschijnen, maar dat zal wel niet...