Mijn Series +

Drama / Misdaad
Miniserie

ontwikkeld door Brad Ingelsby
met Kate Winslet, Sosie Bacon en David Denman

Mare Sheehan is een detective uit een klein plaatsje in de Amerikaanse staat Pennsylvania. De normaal zo rustige en nietszeggende gemeenschap wordt op een dag geconfronteerd met de vondst van een lichaam in een rivier nabij het dorpje. Het blijkt te gaan om de jonge dochter van een inwoner, die alles op alles zet om de dader te vinden en desnoods het heft in eigen hand neemt. Terwijl Mare het onderzoek naar de vermoedelijke moord op het meisje in goede banen probeert te leiden, moet ze ook om zien te gaan met haar privésituatie, die al gauw met de zaak verstrengeld raakt.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7
  • volgende aflevering: 18 april (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.