Mijn Series +

Doctor Who - Seizoen 12 (2020-2021)

Alternatieve titel: Dr. Who

Verenigd Koninkrijk / Canada
Avontuur / Sciencefiction

ontwikkeld door Sydney Newman
met Jodie Whittaker, Bradley Walsh en Mandip Gill

Doctor Who is een Britse SF-serie met als hoofdpersoon "De Doctor". De Doctor is een alien, een Time Lord, en heeft een schip genaamd de TARDIS ('Time And Relative Dimensions In Space) waarmee hij door tijd en ruimte reist. Een eigenschap van de TARDIS is dat zij van binnen groter is dan van buiten. De buitenkant van de TARDIS heeft de vorm van een ouderwetse, Engelse politietelefooncel met een mooie, blauwe kleur (beter bekend als 'TARDIS-blauw'). De Doctor reist altijd in het gezelschap van één of meerdere reisgenoten.

1. Spyfall, Part 1
  7. Can You Hear Me?
  8. The Haunting of Villa Diodati
  9. Ascension of the Cybermen
  10. The Timeless Children
  1. Revolution of the Daleks (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.