Mijn Series +

Secret Army - Seizoen 2 (1978)

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Drama / Oorlog

ontwikkeld door Gerard Glaister
met Bernard Hepton, Angela Richards en Clifford Rose

Secret Army vertelt het verhaal van een Belgische vluchtroute en de mensen die erbij betrokken zijn. Lisa Colbert, een Belgische verpleegster en oprichtster van de geheime organisatie 'Lifeline', helpt, onder de codenaam 'Yvette', om Britse piloten naar veiliger plaatsen te brengen. Het hoofdkwartier van Lifeline is 'Le Candide', een Brussels restaurant met als eigenaar Albert Foiret en wordt vaak bezocht door Duitse officieren. Ook de Nederlandse Natalie en Monique, de minnares van Albert, zijn trouwe helpers van Lisa. De werking van Lifeline wordt echter bedreigd door de Duitse bezetter.

1. The Hostage
  10. Guests at God's Table
  11. A Matter of Life and Death
  12. Prisoner of War
  13. Day of Wrath

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.