Mijn Series +

Gort over de Grens - Seizoen 5 (2021)

Alternatieve titel: Gort over de Grens: La Douce France

Nederland
Documentaire

met Ilja Gort

Voor de vijfde serie van Gort over de Grens blijft Ilja Gort dicht bij huis. Dit jaar gaat hij op pad door het voor hem zo geliefde Frankrijk. Hoe komen de Fransen toch aan hun kennis van lekker eten, van die mooie wijnen, van schoonheid, en wat zegt al dat heerlijks over de Fransen zelf, en over het land? Wat is het geheim van la douce France?

1. De Twee Gezichten van de Elzas
  2. De Magie van Bretagne
avatar van Raspoetin
Jammer genoeg vanwege de COVID situatie is het dit seizoen maar bij 2 afleveringen gebleven.

avatar van eppo349
Raspoetin schreef:

Op die manier. Ik dacht maar 2 afleveringen omdat zijn kleding nu echt versleten waren.