Mijn Series +

Go, Dog. Go! - Seizoen 1 (2021)

Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk
Animatie / Avontuur

ontwikkeld door Adam Peltzman
met de stemmen van Michela Luci, Callum Shoniker en Danny Smith

Tag Barker is een handige en inventieve pup. Samen met haar beste vriend Scooch Pooch gaat ze op avontuur in de Pawston-gemeenschap. Gaandeweg lossen ze problemen op, helpen ze medeburgers en ontdekken ze wat er nodig is om een ​​geweldige gemeenschap in hun behoeftes te voorzien.

1. Welcome to Pawston / Ruff Day on the Job
  7. Ding Dong Day/Grand Sam
  8. Clucky Day/Take Me Out to the Fetch Game
  9. Dog the Right Thing
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.