Mijn Series +

A Discovery of Witches - Seizoen 2 (2021)

Verenigd Koninkrijk
Drama / Fantasy

ontwikkeld door Kate Brooke
met Teresa Palmer, Matthew Goode en Edward Bluemel

Diana Bishop, een historicus en onwillige heks, ontdekt onverwachts een betoverd manuscript in de Bodleiaanse bibliotheek van Oxford. Deze ontdekking dwingt haar terug in de magische wereld, om de geheimen te ontrafelen die het boek heeft over magische wezens. Ze krijgt hulp van de mysterieuze geneticus en vampier, Matthew Clairmont. Ondanks een lang gekoesterd wantrouwen tussen heksen en vampieren, vormen ze een alliantie en gaan ze op pad om het boek te beschermen en de verborgen mysteries op te lossen, terwijl ze dreigingen uit de schepselswereld ontwijken.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.