Mijn Series +

Blown Away - Seizoen 2 (2021)

Canada
Reality

ontwikkeld door Mark Bishop en Matt Hornburg
met Nick Uhas

Tien meesterglasblazers halen in diverse proeven alles uit de kast om kans te maken op 60.000 dollar aan prijzengeld en de kampioenstitel. Na elke aflevering/uitdaging zal één artiest het veld moeten ruimen. De concurrentie is moordend. Wie breekt onder druk? Wie kan zijn hoofd het meest koel houden? Het zal er dan ook heet aan toegaan.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • dit seizoen is vanaf vrijdag 22 januari te zien op Netflix

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.