Mijn Series +

Disney Insider - Seizoen 1 (2020)

Documentaire

ontwikkeld door Tijana Srdanov en Isaac Webster

Disney Insider trekt het gordijn opzij van The Walt Disney Company. Elke aflevering biedt drie unieke verhalen die de magische momenten en oprechte verhalen van Disney vastleggen. Medewerkers delen hun geweldige verhalen, en door een ongeëvenaarde toegang achter de schermen ontdekken we de magie achter alles wat met Disney te maken heeft.

1. Aloha Idol, Singing Stargirl, Creating Onward
  2. Diary Days, Making Mulan, Animation Legends
  3. Lighting Fires, Elephant Kingdom, Acapella Sensation
  4. Mixing a Masterpiece, Dressing Minnie, Disney Heroes
  5. Running through Disney, Sorcerer's Arena, Opening the Archives
  6. Artemis Adventure, Taste of Disney, Runaway Railway

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.