Mijn Series +

Drama / Fantasy
Miniserie, 258 minuten

ontwikkeld door Tony Elliott en Michelle Latimer
met Joel Oulette, Crystle Lightning en Kalani Queypo

Jared, een inheemse tiener, worstelt om zijn gezin boven water te houden wanneer een mysterieuze vreemdeling, Wade, de stad binnenkomt en zijn toch al chaotische leven binnenstebuiten keert. Als er vreemde dingen gebeuren, wordt het duidelijk dat hij ook het mythische magische wezen de Trickster is. Wat begint als een zenuwslopende, langzame ontrafeling van vreemde gebeurtenissen in Jareds toch al rommelige leven, leidt tot een epische botsing van magie, monsters en chaos.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.