Mijn Series +

The Expecting - Seizoen 1 (2020)

Horror / Thriller

ontwikkeld door Ben Ketai, Ryan Lewis, Alex Mace, Hal Sadoff, Rodney Ferrell, Greg Lipstone, Howard Owens en Ben Silverman
met AnnaSophia Robb, Rory Culkin en Mira Sorvino

Een jonge serveerster, die weinig geluk heeft, raakt zwanger onder mysterieuze omstandigheden. Ze ondervindt de verontrustende gevolgen van haar zwangerschap, en begint aan een duistere ontdekkingstocht om de mogelijke samenzwering eromheen te ontdekken.

1. Conception
  8. Bed Rest
  9. Late Term
  10. Arrival
  11. Maternity Leave

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.