Mijn Series +

Reality
Miniserie, 538 minuten

ontwikkeld door Dorette van den Dam
met Gaby Blaaser en Rick Brandsteder

Op social media maakt actrice en influencer Gaby Blaaser (34) de tongen los met haar uitdagende foto's. Ze is echter helemaal klaar met haar roerige liefdesleven en gaat op zoek naar de ware liefde. Het zwoele Zuid-Afrika fungeert als het ultieme liefdesdecor. Hier proberen achttien vrijgezelle mannen het hart van Gaby Blaaser te veroveren. Zij weet precies wat ze zoekt in een partner.

1. Aflevering 1
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.