Mijn Series +

Kärlek & Anarki - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Love & Anarchy

Zweden
Romantiek / Komedie

ontwikkeld door Lisa Langseth
met Ida Engvoll, Björn Mosten en Carla Sehn

Sofie is een ambitieuze adviseur en getrouwde moeder van twee kinderen. Wanneer ze de opdracht krijgt om een ​​oude uitgeverij te herstructureren, begint haar uiterst ordelijke leven uit elkaar te vallen. Ze ontmoet de jonge IT-expert Max en begint een onverwachte en gewaagde flirt met hem. In het proces dagen ze elkaar uit om dingen te doen die in strijd zijn met gevestigde sociale normen. De onschuldige spelletjes worden al snel minder onschuldig naarmate de uitdagingen en de daaruit voortvloeiende gevolgen groter en oncontroleerbaarder worden.

1. Hur Allt Började
  2. Överraska Mig
  3. StreamUs
  4. Fast Anställning
  5. Bokmässan
  6. Ånger
  7. Ayahuasca
  8. Nuet, Evigheten och Åtgärdspaketet

Luchtige Zweedse comedy die naarmate de de serie vordert, wat zwaarder van toon wordt. Ida Engvoll (Rebecka Martinsson S1, en talrijke andere series) speelt geweldig; intens, dwars en vol overtuiging. Flirt Björn Mosten biedt goed tegenspel. Ik vond de eerste afleveringen oppervlakkig en niemandallerig. Maar de 8 afleveringen van nog geen half uur kijken makkelijk weg, hebben de vertrouwde Zweedse kwaliteit, dus een halve aanbeveling kan ik zeker geven.