Mijn Series +

Your Honor - Seizoen 1 (2020-2021)

1 stem

Misdaad / Drama

ontwikkeld door Peter Moffat
met Bryan Cranston, Michael Stuhlbarg en Sofia Black-D'Elia

Een rechter in New Orleans moet zijn zoon helpen een aanslag te verbergen die eindigde in de dood van een jonge man. Helaas, alsof het verbergen van een grote misdaad niet genoeg was, is de man die stierf de zoon van een misdaadbaas die bloederige wraak belooft op degene die dit zijn zoon heeft aangedaan. Daarnaast blijken er ook enkele andere duistere personen bij betrokken, zowel aan de goede als aan de verkeerde kant van de wet.

1. Part One
  7. Part Seven
  8. Part Eight
  9. Part Nine
  10. Part Ten
  • volgende aflevering: zondag 17 januari (aflevering 7)

avatar van HALVE TAMME.
HALVE TAMME. (moderator)
Vanavond ff de 1ste aflevering opzetten.

Eerste 4 afleveringen gezien en ik moet zeggen dit gaat de goede kant op het origineel komt uit Israël Kvodo (TV Series 2017– ) - Reference View - IMDb

avatar van Kos
Kos
Klinkt wel goed.

avatar van badfans69
Vroeg of laat kijk je Canvas. Een blik op het voorjaar | VRT.be
Niemand minder dan Bryan Cranston (Breaking Bad) speelt de hoofdrol in de gloednieuwe reeks Your Honor, over een rechter die het om bestwil niet zo nauw neemt met het recht.