Mijn Series +

Eater's Guide to the World - Seizoen 1 (2020)

Documentaire / Reality

met Maya Rudolph

Eater's Guide to the World verkent enkele van de meest bevredigende culinaire bestemmingen over de hele wereld, waaronder de Pacific Northwest, Casablanca, Tijuana en Costa Rica. Gedurende de serie vertelt Maya Rudolph over de zoektocht naar de meest onverwachte plaatsen om een epische maaltijd te scoren, terwijl ze onderweg drinkt en dineert met de lokale bevolking.

1. Dining Alone in the Pacific Northwest
  2. Cultural Crossroads in Casablanca
  3. The Ass Crack of Dawn in New York City
  4. Jungle to Table in Costa Rica
  5. Eating on the Hood of Your Car in LA
  6. Planting Roots in Tijuana Mexico
  7. Taking Off in America

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.