Mijn Series +

Denkend aan Holland - Seizoen 2 (2020)

Nederland
Documentaire / Reality

met André van Duin en Janny van der Heijden

André van Duin en Janny van der Heijden ontdekken ons mooie Nederland vanaf het water. Elke aflevering trekken ze erop uit met hun boot. André en Janny maken onder meer een koninklijke tocht over de rivier De Linge dwars door de Betuwe en gaan op asperge- en ansjovistocht in West-Brabant. Natuurlijk meren André en Janny zo nu en dan ook aan, om de prachtige plekken te bezoeken waar het water hen brengt. Janny kan André veel vertellen over zowel de culturele als culinaire geschiedenis van bepaalde plekken. Dit doen ze allemaal in het gezelschap van scheepshond Nhaan; de teckel van Janny.

1. De Vecht
  2. Turfroute
  3. Limburg
  4. 't Groene Hart

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.