Mijn Series +

Dickinson - Seizoen 2 (2021)

ontwikkeld door Alena Smith
met Hailee Steinfeld, Jane Krakowski en Adrian Enscoe

Emily Dickinson is een aspirant-schrijver. Beschaamd door haar eigen ouders en vermeden uit de samenleving, zal Dickinson niet stoppen om te rebelleren tegen haar strikte achtergrond en haar stem laten horen door de magie van poëzie. Vanuit het perspectief van een ontluikende schrijfster, die niet past in haar eigen tijd vanuit haar fantasierijk standpunt, toont het de beperkingen van de maatschappij, het geslacht en het gezin.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: 8 januari 2021 (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.