Mijn Series +

Sneakerheads - Seizoen 1 (2020)

1 stem

ontwikkeld door Jay Longino
met Allen Maldonado, Andrew Bachelor en Jearnest Corchado

Familieman en huisvader Devin raakt weer geobsedeerd door het verzamelen van sneakers, maar verliest al snel $ 5.000 door een van zijn vriend zijn plannen om snel rijk te worden. Om zijn geld terug te verdienen gaat hij op zoek naar een zeldzaam paar sneakers samen met de hulp van een groep andere 'sneakerheads'.

1. 100% Pure Adrenaline
  2. Hustling Backwards
  3. The Match
  4. CSI: Sandwich
  5. Jason F**king Statham
  6. Dickpic

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.