Mijn Series +

Criminal: UK - Seizoen 2 (2020)

Alternatieve titel: Criminal

1 stem

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Drama

ontwikkeld door Jim Field Smith en George Kay
met Nicholas Pinnock, Katherine Kelly en Lee Ingleby

Criminal is een kat-en-muis-drama, dat zich richt op het intense mentale conflict tussen rechercheurs en verdachten. Binnen de muren van een verhoorkamer ondervragen Londense rechercheurs verschillende verdachten, die elk beschuldigd worden van een ernstig misdrijf. Maar de tijd dringt.

1. Julia
  2. Alex
  3. Danielle
  4. Sandeep

avatar van 3 2 1 cut
Fijn dat deze serie verder gaat. Zojuist aflevering 2 gezien waarbij ik echt stil werd van het einde. Die laatste 8 minuten is zo keihard de waarheid in je gezicht. Zeldzame televisie. En alle applaus daar naar Kit Harington die vanaf minuut één zo overtuigend speelde dat ik pas na de aflevering doorhad dat hij het was.