Mijn Series +

Helstrom - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Marvel's Helstrom

Actie / Avontuur

ontwikkeld door Paul Zbyszewski
met Tom Austen, Sydney Lemmon en Elizabeth Marvel

Daimon en Ana Helstrom zijn de zoon en dochter van een mysterieuze en machtige seriemoordenaar in Helstrom. Ana runt overdag een succesvol veilinghuis, maar haar ware interesse ligt bij het opsporen van degenen die anderen pijn doen. Ana is als kind getraumatiseerd door haar vader en is gedreven om de wereld te verlossen van mensen zoals hij, ook al is ze stiekem bang dat haar vader zal terugkeren. Damian is een hoogleraar ethiek die zich geen illusies maakt over het redden van een wereld waar hij geen geduld voor heeft. Hij hoopt alleen dat hij een paar van de mensen die het dichtst bij hem staan kan helpen. De broer en zus hebben een gecompliceerde dynamiek als ze het ergste van de mensheid opsporen - elk op hun eigen manier en met hun eigen vaardigheden.

1. Mother's Little Helpers
  7. Scars
  8. Underneath
  9. Vessels
  10. Hell Storm

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.