Mijn Series +

Love on the Spectrum - Seizoen 1 (2019)

Australiƫ
Documentaire / Reality

ontwikkeld door Cian O'Clery

Liefde vinden kan voor iedereen moeilijk zijn. Voor jongvolwassenen in het autismespectrum is het verkennen van de onvoorspelbare wereld van dating nog ingewikkelder. Deze serie volgt hen in hun zoektocht naar de liefde, daten en relaties.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4

avatar van DionneDarko
Er zijn 5 afleveringen toch?

Lijkt heel erg op the Dateables.