Mijn Series +

Japan
Animatie / Actie

ontwikkeld door Tetsu Kojima
met de stemmen van Tôru Furuya, Kirk Thornton en Troy Baker

Baki Hanma, traint met een intense focus om sterk genoeg te worden om zijn vader, Yujiro Hanma, de sterkste jager ter wereld te overtreffen. Vijf van 's werelds meest gewelddadige en brutale criminelen verzamelen zich om Baki op zijn knieën te krijgen, maar dan zouden ze hem eerst moeten vinden.

1. Synchronicity
  2. Dark Martial Arts
  3. They're Finally Here!!
  4. The Battle Begins
  23. The Real Attack
  24. Defeat
  25. God and The Devil
  26. The Centennial Tournament

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.