Mijn Series +

The Protector - Seizoen 4 (2020)

Alternatieve titels: Hakan: Muhafiz | Protector

Turkije
Actie / Fantasy

ontwikkeld door Binnur Karaevli
met Çağatay Ulusoy, Hazar Ergüçlü en Okan Yalabık

Een jonge man ontdekt dat hij bij een eeuwenoud geheim genootschap hoort en speciale krachten bezit. Nu is het noodzakelijk om deze krachten te leren gebruiken om de stad en de hele mensheid te beschermen tegen de duistere machten die Istanboel willen vernietigen. Tijdens deze missie heeft hij geen andere keuze dan met zijn vrienden samen te werken die hem zullen helpen.

1. Aflevering 1
  2. Aflevering 2
  3. Aflevering 3
  4. Aflevering 4
  5. Aflevering 5
  6. Aflevering 6
  7. Aflevering 7

avatar van Pocalan
Door de seizoenen heen blijft de serie 'aardig'. Af en toe had ik momenten dat ik wilde afhaken, maar dan kwam er toch nog iets tofs voorbij wat me deed blijven kijken, om vervolgens weer op die 'aardige' manier door te gaan. Het is ook net of de makers niet leren van hun voorgaande plotgaten. Waarom ik dan toch ben blijven kijken? Hazar Ergüçlü, heerlijke vrouw. (En ik had behoefte aan iets simpels.) Echt slecht is het niet. Het had alleen wat meer oempf nodig en wat betere 'writing' hier en daar.