Mijn Series +

Lovecraft Country - Seizoen 1 (2020)

Drama / Horror

ontwikkeld door Misha Green en Jordan Peele
met Jonathan Majors, Jurnee Smollett-Bell en Courtney B. Vance

Atticus Freeman reist samen met zijn beste vriendin Letitia en zijn oom George door het racistische Amerika van de jaren vijftig op zoek naar zijn vader. Dit is het begin van een strijd om te overleven en zowel de racistische verschrikkingen van het witte Amerika te overwinnen als de angstaanjagende monsters die ze op hun pad tegenkomen.

1. Sundown
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
  • volgende aflevering: zondag 16 augustus (aflevering 1)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.