Mijn Series +

Drama / Misdaad
Miniserie, 330 minuten

ontwikkeld door Michael Wearing
met Bob Peck, Joe Don Baker en Charles Kay

Politie-detective Ronald Craven moet hulpeloos toekijken als zijn dochter in zijn bijzijn wordt neergeschoten. Zijn onderzoek brengt hem in een wereld van corrupte overheidsmedewerkers en zaakjes die het daglicht niet verdragen. Hij stuit zelfs op een complot dat de toekomst van de wereld drastisch kan veranderen.

1. Compassionate Leave
  2. Into the Shadows
  3. Burden of Proof
  4. Breakthrough
  5. Northmoor
  6. Fusion

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.