Mijn Series +

Barkskins - Seizoen 1 (2020)

ontwikkeld door Elwood Reid
met Aneurin Barnard, Christian Cooke en David Thewlis

Barkskins speelt zich af aan het eind van de 17e eeuw in Wobik, een kleine nederzetting in wat nu de Canadese provincie Quebec is. Terwijl de katholieke kerk jezuïetenpriesters stuurt om de inheemse bevolking te bekeren, stuurt Frankrijk contractarbeiders om haar grondgebied te bevolken, samen met "Filles du Roi" ("dochters van de koning"), jonge vrouwen die uitgehuwelijkt worden en gezinnen moeten stichten om de koloniën te laten bloeien. Deze ongelijksoortige groep verschoppelingen, schurken en onschuldigen moeten wrede ontberingen ondergaan, waarbij tegenstrijdige belangen spelen.

1. New France
  6. The Wobble
  7. Bees in a Bottle
  8. The Black Sun

avatar van Dogie Hogan
In augustus 2020 op National Geographic.

Nu te zien op Ziggo Go , alle 8 afleveringen
Ben benieuwd!

avatar van Dogie Hogan
Op Nat. Geo 1e aflevering proberen te kijken. Erg veel religieus geweld, fysiek als in woorden, niet mijn ding. Voortijdig afgehaakt. Alleen balen daarna met Nat. Geo. kijken vanwege previews a.s. afleveringen...

avatar van cmr46
1 aflevering gezien, allemaal wat vreemd.. Zal 2e deel proberen.

avatar van cmr46
Vind het allemaal niks, ik haak af na 2 afleveringen.