Mijn Series +

Benidorm Bastards - Seizoen 2 (2010)

Belgiƫ
Komedie / Reality

ontwikkeld door Tim Van Aelst
met Lea Witvrouwen, Hilda Vleugels en Irene Vervliet

De Benidorm Bastards zijn brutaal, baldadig en zitten nog steeds boordevol energie! Nadat deze beruchte bejaardenbende Vlaanderen veroverde met hun geschifte fratsen in dit verborgen-camera-programma lanceren ze een jaar nadien hun tweede offensief. De geflipte, superhippe oudjes halen opnieuw alles uit de kast om de jeugd in de luren te leggen. Hiervoor krijgen ze bovendien versterking van vier nieuwe bastards. Enkele nieuwe personages maken hun intrede waardoor ze opnieuw voor heel wat verdwaasde jongerenblikken zorgt.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.