Mijn Series +

Benidorm Bastards - Seizoen 1 (2010)

Belgiƫ
Komedie / Reality

ontwikkeld door Tim Van Aelst
met Gaston Rombauts, Emiel Ravijts en Marcel Van Brussel

"Benidorm Bastards" is een verborgen-camera-programma waarbij de cast gevormd wordt door 7 bejaarde amateuracteurs. Ze trekken de straat op met maar één missie: jongeren te grazen nemen. Dit concept werd in het leven geroepen als ironische wraak actie op het reality programma Tragger Hippy, waarin senioren vaak het ideale slachtoffer waren van allerlei waanzinnige stunts en grappen. Jongeren en studenten die het pad kruisen van deze hangoudjes vallen van de ene verbazing in de andere.

1. Aflevering 1
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10
avatar van arevee
Toch verbaasd door de enorm lage scores hier, ik vond en vind dit amusement voor een groot publiek én een leuk bedacht concept dat ondertussen verkracht is door bv de VS.