Mijn Series +

Dertigers - Seizoen 1 (2020)

Nederland

met Wieger Windhorst, Joy Wielkens en Lykele Muus

Een hechte vriendengroep van 8 dertigers deelt lief en leed. Ze komen steeds bij elkaar om te praten over liefde, seks, carrières, kinderwensen en hun toekomstdromen. Daarnaast hebben ze ook een gemeenschappelijk trauma, dat met geheimen omgeven is. Eén van hun vrienden is een aantal jaar geleden verongelukt, maar hun vragen en wederzijdse verwijten hierover delen ze niet met elkaar. Een smeulende bom, die hun hechte vriendschap op de proef stelt.

1. Aflevering 1
  10. Aflevering 10
  11. Aflevering 11
  12. Aflevering 12
avatar van Mrs Bruce Willis
Kijken andere tv-metertjes dit ook?
Ik vernoemde het vandaag als ' het hogere segment van Goeden tijden, Slechte tijden'.

Haha dit is zooo intens slecht dat het leuk is!
Bevat deze serie geen 24 afleveringen ipv 12?

avatar van Mrs Bruce Willis
Noud schreef:
Haha dit is zooo intens slecht dat het leuk is!

Ja, hè! En zonder doorspoelen van de dagelijkse boodschappen.
Alleen maar karakters waar je totaal geen sympathie voor op kan brengen, heeeeeerlijk!

avatar van Esteban
Mrs Bruce Willis schreef:

Alleen maar karakters waar je totaal geen sympathie voor op kan brengen ...

Meteen ook de reden waarom deze versie voor mij niet werkt, denk ik. Een paar keer uit verveling 's nachts bekeken. De casting is zo vreemd. Ze behouden wel de personages, karaktereigenschappen en verhaallijnen van het origineel, het is net geen kopie, maar de acteurs die hen vertolken brengen een héél andere vibe. Dat wringt nogal. Nuja, het is voor mij natuurlijk moeilijk de oorspronkelijke cast uit m'n hoofd te zetten. Daar zaten zeker wel personages (en goede acteurs) tussen die op mijn sympathie konden rekenen of waar ik om gaf. In deze versie is dat -inderdaad- absoluut niet het geval.