Mijn Series +

Too Hot to Handle - Seizoen 1 (2020)

Reality / Spelprogramma

ontwikkeld door Laura Gibson en Charlie Bennett
met de stem van Desiree Burch, Chloe Veitch en David Birtwistle

Vijftien knappe vrijgezellen ontmoeten elkaar aan de oevers van het paradijs. Maar om de ​​hoofdprijs van $ 100.000 te winnen, zullen ze elk fysiek en seksueel contact moeten vermijden. Elke overtreding van de regels put de gemeenschappelijke pot verder uit (een kus kost $ 3.000, seks kost $ 10.000), waardoor de gasten gedwongen worden om samen te werken en elkaar te ondersteunen in hun collectieve celibaat.

1. Love, Sex or Money
  6. The Bryce Isn't Right
  7. Sisters over Misters
  8. Lust or Bust
  1. Reunion (special)

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.