Mijn Series +

De Gevaarlijkste Wegen van de Wereld - Seizoen 5 (2020)

Nederland
Documentaire / Avontuur

met Guido Weijers, Abbey Hoes en Famke Louise

In het programma gaan koppels van twee bekende Nederlanders zich wagen aan levensgevaarlijke modderwegen, langs diepe afgronden en ravijnen, extreme bergpassen en angstaanjagende jungleroutes. Terwijl de nauwelijks begaanbare wegen om uiterste concentratie en ongekende rijkunsten vragen ontstaan er pittige confrontaties en diepgaande gesprekken waarbij de emoties soms hoog oplopen. Met een vierwielaangedreven voertuig trotseren ze de gevaarlijkste wegen ter wereld.

1. Zuid-Afrika
  2. Griekenland
  3. Servië
  4. Slowakije
  5. Bulgarije
  6. Rwanda
  7. Ecuador
  • volgende aflevering: zondag om 21:20 uur (aflevering 7, NPO 3)
avatar van The Oceanic Six
Nou..tsja. Guido Weijers bleef vrij rustig en Abbey Hoes mag blij zijn dat ze mooi is, lijkt me geen helder lichtje. Ook weinig boeiende gesprekken. Zuid-Afrika is wel mooi, maar ik had er in deze aflevering meer van willen zien. Maar dit blijft wel een leuk tv-concept.

Ik vond Hoes helemaal niks .

avatar van The Oceanic Six
Aflevering 2 was wel goed. De Braboneger is wel een leuke gast en Melody Klaver is ook wel sympathiek. Oprechte emoties toen ze over haar overleden vriend sprak. En het was een uitzending waarin we echt een hoop mooie natuur zagen in de Griekse bergen.

avatar van The Oceanic Six
Mijn hemel, een vervelend oninteressant tweetal bij aflevering 3. Een extraverte homo en een zwijgzame andere kerel. Super niet boeiende gesprekken.
Servië is wel weer een mooi land, dat was nog iets. Opvallend dat die man in de auto niet over politiek wilde praten omdat de twee chauffeurs uit een NAVO-land komen. Dat zit nog heel diep.

avatar van The Oceanic Six
De nieuwe aflevering was wel een beetje pijnlijk met Ryanne van Dorst en Famke Louise, iemand die rapper is maar echt geheel talentloos is. Ryanne vind ik altijd wel geestig, lekker adrem en flapt er alles uit. Maar Famke was echt geheel gesloten en ergerde zich zelfs geregeld aan de mensen in Rwanda. Echt zo'n verwende millennial die respect wil en in een eigen wereldje leeft. Lekker ook een Afrikaans land in gaan met lange broek, een vest en een muts op. Toch lijkt ze me best een lief meisje, maar wel vrij simpel, wereldvreemd en in zichzelf gekeerd. En ik denk dat ze eens een paar sessies met een psycholoog moet krijgen om over haar mentale problemen te praten. Ze is wel lekker trouwens
Rwanda zelf is overigens wel prachtig zo te zien.

avatar van Epitaph
Afl. Slowakije iš helemaal geweldig

avatar van The Oceanic Six
Abbey Hoes, Famke Louise en nu Gaby Blaaser. Hebben ze voor dit seizoen alle nutteloze, achterlijke vrouwen van Nederland vast weten te leggen? Dan zullen Silvie Meis of Monica Geuze ook wel dit seizoen nog mee doen zeker? Mijn hemel.

Famke Louise wat een dom en niets zeggend persoon is dat.

avatar van The Oceanic Six
Wel mooi trouwens dat Rintje Ritsma zich oprecht vaak ergerde aan dat domme mens, zoals met haar rijstijl. Dat is dan wel mooi, de meeste rijders faken en doen elke aflevering of ze hun reisgenoot de leukste persoon ooit vinden. Ik zou als ik met Gaby Blaaser een paar dagen in 1 auto zou zitten ook knallende ruzie met zo'n inhoudsloos mens maken.

Ze heeft wel een mooie kont

avatar van Kos
Kos
Echt weer zo'n programma waar ik helemaal niks van begrijp qua opzet.

Waarom zou ik in hemelsnaam willen kijken naar een paar celebrtities die samen in een autootje ergens gaan rondrijden?

Kos schreef:
Echt weer zo'n programma waar ik helemaal niks van begrijp qua opzet.

Ik kijk het vooral vanwege de mooie beelden van de natuur. En soms zijn de bestuurders nog best leuk. Maar vaker niet.