Mijn Series +

Casi Feliz - Seizoen 1 (2020)

Alternatieve titel: Almost Happy

1 stem

Argentiniƫ

ontwikkeld door Hernán Guerschuny en Sebastián Wainraich
met Sebastián Wainraich, Natalie Perez en Santiago Korovsky

Sebastián is een vrij bekende radio-dj die zijn weg probeert te vinden. Ondanks zijn succes lukt het hem maar niet om er echt van te genieten. De reden? De gecompliceerde relatie met de liefde van zijn leven - zijn ex-vrouw waarvan hij nog steeds houdt - en zijn twee kinderen.

1. Aflevering 1
  7. Aflevering 7
  8. Aflevering 8
  9. Aflevering 9
  10. Aflevering 10

Er zijn bij dit seizoen nog geen berichten geplaatst.