Mijn Series +

The Midnight Gospel - Seizoen 1 (2020)

Animatie / Fantasy

ontwikkeld door Pendleton Ward en Duncan Trussell

In een fictieve wereld gebruiken simulatieboeren krachtige bio-computers om universums te simuleren waar ze technologie oogsten. Omdat Clancy niet voor zijn universumsimulator zorgt, ondergaan alle planeten daarin hun eigen unieke apocalyps. De wezens die in deze andere werelden leven, zijn de gasten die Clancy interviewt voor zijn Space-Cast The Midnight Gospel. Naargelang hij meer interviews heeft gedaan beginnen deze gesprekken Clancy langzaam wakker te schudden voor de realiteit van de impact die hij heeft op de werelden, zowel binnen als buiten zijn simulator.

1. Taste of the King
  6. Vulture with Honor
  7. Turtles of the Eclipse
  8. Mouse of Silver
avatar van Esteban
Pendleton Ward die zich volledig mag laten gaan? Voor mensen die 'Adventure Time' al redelijk krankzinnig vonden bij tijden, zal dit vast een uitdaging worden.

avatar van Tonypulp
Eerste aflevering is in ieder geval al briljant. Een uniek concept waarin podcast conversaties worden versneden met een scripted verhaallijn. De trippy visuals en de grotesque, creatieve uitspattingen vliegen je om de oren.

avatar van depri83
Dit is wel vrij bizar inderdaad!